最高的單車 高逾兩層樓!
Jan 06, 2014 - 開心Share  

15km.hk 有時都會報導一下單車之最,好似最輕嘅單車、又或者係最快的單車。新的一年,就輪到講最高的單車!

這部全球最高的單車 STOOPIDTALLER,由洛杉磯的單車愛好者設計,成為全球最高的單車!STOOPIDTALLER 由地下至手把高 20 尺又 2.5 吋,足足等於兩層樓高!( 一層樓樓高約 10 尺計 ) 而且比起雙層巴士車頂再高 6 尺!STOOPIDTALLER 的特製鏈條用上了足足 8 條傳統單車鏈條拼合而成,而且用上 36" 超大車輪,可見 STOOPIDTALLER 特別之處!而你或者會想,這怪物會有多重呢?答案是大約 275 磅,約 125 kg 重!等於 10 部普通單車般重!

至於點樣上車?就是要單車靠牆,踩單車嗰位人兄要好似爬梯咁爬上去座位囉!

而部單車咁高,難唔難踩呢?小編都唔知,不過小編都未必夠膽踩,萬一有意外,跌車點算呀!

高人一等的 STOOPIDTALLER,特別在車架中架的 "LA" 白色字

把單車瞓低睇睇

上車喇!超高的位置!遠睇好似晌 "LA" 字上面飛咁!

高高在上踩單車係點?睇下呢相你就知!

附加一條他們之前踩 STOOPIDTALL 拍的短片:( STOOPIDTALL 是 STOOPIDTALLER 的弟弟,都有 14 尺高!)

相關網站:STOOPIDTALL

 

 




Share
分享至 facebook

讀者投稿

誠意邀請各位以文字、相片甚至影片,跟大家分享有關單車的事!
題材不限,隨便發揮,內容如路線靚相、經驗之談、遊記趣聞、買車改車等亦可。
內容版權歸作者所有,亦歡迎留下大名 / 筆名,以供萬民歌頌。XDD

投稿方法:請把以下檔案電郵至 submit@15km.hk:
- 內文 (Word / 純文字)
- 圖片 (JPG, 600px 或以上更好)
- 影片 (eg: Youtube link)
- 閣下姓名及聯絡方法

註:15km.hk 保留最終刊登、修改權利;投稿文章皆為作者本人立場。


相關文章
台北單車遊 輕鬆踩單車走過淡水及八里左岸
台北單車遊 輕鬆踩單車走過淡水及八里左岸
香港 Bike Sharing 曙光?西九海濱長廊自助租單車實況!
香港 Bike Sharing 曙光?西九海濱長廊自助租單車實況!
單車可以有幾快?133km/h 算不算快?
單車可以有幾快?133km/h 算不算快?
全球最輕的單車
全球最輕的單車
踩到曉飛:捷克開發飛天單車
踩到曉飛:捷克開發飛天單車