平價 BB 車?Taga 2.0 自己踩的 BB 車!
Jul 24, 2016 - 開心Share  

一眾家長都會試過揀 BB 車俾自己的仔仔囡囡,今次小編介紹的 BB 車唔使推,靠自己踩之餘,仲多用途又超安全!

相信之前大家都睇過一段新聞:一部的士意外撞到推 BB 車過馬路的婆婆,幸好 BB 車有足夠保護,所以就算 BB 車被撞到倒下,車內 BB 都無危險。但 15km.hk 不是介紹 BB 車的網站,今次講的,是一部可以由爸爸 / 媽媽踩的三輪 BB 車,Taga 2.0。

其實小編之前都有介紹過一部叫 "Noomad" 的 「BB 單車」,跑得之餘仲可以加喼或者坐一個小朋友;而 Taga 2.0 就比較樸實:驟眼睇,Taga 2.0 一足十一部 Dahon 摺車,只係車頭多了一個大箱及兩個轆......但其實唔係咁簡單!

Taga 2.0 可以說是一個超實用大箱!一看到Taga 2.0,一定會被單車車頭的大箱所吸引:採用金屬外框,加上強化塑膠及纖維製成的 「車箱」,裝到單車車頭兩輪中間,內裡可變身成可一前一後坐的小朋友位、兩位小朋友對望坐 「火車」 位、單一個小朋友坐的豪華位、加汽車 BB 櫈坐 BB,以及所有東西摺起,變成一個超大單車行李箱!負重亦可以去到最高 70kg!去買餸最啱!「車箱」 內亦可裝上不同配件,例如可以晌 「車箱」 中間加一條打橫的扶手,爸爸媽媽就可以晌這條扶手裝上不同玩具,例如水鎗 (?),小朋友就坐得更開心喇!而坐位亦都設有安全帶,所以不用擔心發生小意外時,小朋友會被拋出車外......

外觀上 Taga 2.0 似足一部普通單車,但車頭的 「車箱」 一定吸引到不少爸爸媽媽注意!兩張 BB 櫈可以對坐,或者向前坐,亦可以摺低 BB 櫈,關埋車箱!

BB 櫈設有安全帶

兩位小朋友對坐

又或者向前坐

中間可以加扶手,之後裝上玩具例如水鎗!

「去打仗呀!」 個細路心諗

唔坐小朋友又得喎!

邊個坐?當然係狗仔啦!貓奴們都可以考慮用佢嚟車大王出去玩 ( 如果大王肯的話......)

又或者踩出去買餸,唔使諗泊車嘢食又唔使自己攞!

而 Taga 2.0 亦可以加上一個 「車頂」,就算遇著落雨,小朋友們都不會淋濕,但大人就會慘小小喇......

Taga 2.0 加上車頂,就唔怕日曨雨淋,睇落仲似火車車箱!但後面踩嗰個就慘了......

你睇!淋水落去都唔怕!

說回單車本身了,其實沒有甚麼特別,都是一般單車規格,例如 20 吋輪圈、Shimano 後輪 3 速內變花鼓......值得一提的是兩個前輪都用上碟剎,因為 Taga 2.0 比一般單車重 ( 車身 + 車箱 + 櫈約重 30kg ),要於緊急時候剎停 Taga 2.0 的話,碟剎絕對有能力勝任。而爸爸媽媽想踩得舒服一點,都可以加電池摩打作動力輔助,但不好意思,香港都係用不到......最後,Taga 2.0 看上去雖然似 Dahon 摺車,然而它真係算可以摺起,放入七人車的尾箱周圍去!爸爸媽媽要帶小朋友去遊單車河,從此變得簡單!

拆了 「車箱」,就可以放入已收起第三排座椅的七人車內,其實都唔算難運輸吖~

有興趣?想知幾錢?上一代 Taga 1.0 售約 USD $1,500 ( ~HKD $11,700 ),今代新款之前於 Kickstarter 集資時只售 USD $650 ( ~HKD $5,070 ),因為超平關係,Taga 2.0 於首日推出就已經收集到超過 $100 萬美金資金,多出目標 10 倍!推出市場後亦只售 USD $1,000 ( ~HKD $7,800 ),如果要加動力輔助就要加多 USD $800 ( ~HKD $6,240 )。預計 2016 年 10 月 Taga 2.0 就會開始運送予買家!到時唔知香港會唔會見到呢?

相關網址:Tagabike




Share
分享至 facebook

讀者投稿

誠意邀請各位以文字、相片甚至影片,跟大家分享有關單車的事!
題材不限,隨便發揮,內容如路線靚相、經驗之談、遊記趣聞、買車改車等亦可。
內容版權歸作者所有,亦歡迎留下大名 / 筆名,以供萬民歌頌。XDD

投稿方法:請把以下檔案電郵至 submit@15km.hk:
- 內文 (Word / 純文字)
- 圖片 (JPG, 600px 或以上更好)
- 影片 (eg: Youtube link)
- 閣下姓名及聯絡方法

註:15km.hk 保留最終刊登、修改權利;投稿文章皆為作者本人立場。


相關文章
旗艦全新定義!Shimano DURA-ACE R9100 發表
旗艦全新定義!Shimano DURA-ACE R9100 發表
實地試踩!高山飛驒火車軌單車遊!
實地試踩!高山飛驒火車軌單車遊!
英國 BBC 嚴選 2015 年 10 大最靚仔單車!
英國 BBC 嚴選 2015 年 10 大最靚仔單車!
Noomad 輕鬆把單車變成貨車或 BB 車!
Noomad 輕鬆把單車變成貨車或 BB 車!
既是單車又是 BB 車?
既是單車又是 BB 車?