插畫師筆下的紐約單車友 你又會係入面的邊一種?
Aug 29, 2014 - 開心Share  

紐約一個插畫師,畫出於紐約踩單車的 12 種單車友,究竟呢 12 種車友可唔可以 Apply 落香港的車友度?你又屬於邊一類?

美國插畫師 Kurt McRobert 根據他於紐約嘅觀察,歸納出大約 12 種紐約單車友,並且圖文並茂咁形容佢哋的外型、踩車特色及來自邊度。小編就以 Kurt McRobert 所畫嘅呢 12 種單車友,大致分為三類,包括踩自己單車嘅,租單車嘅同埋開工要踩單車嘅,嚟睇下香港有無佢地呢啲單車友嘅蹤影,或者呢啲單車友晌邊度出現多啦!

( 睇完佢的插畫,驚見小編被完完整整咁畫咗出嚟!你哋都睇下 Kurt 有無畫到你出嚟,然之後 Share 晌你哋嘅 Facebook ,甚至 tag 埋你啲朋友都得!)

有自己車的單車友:

1. The Weekend Warriors - 週末戰士!
香港:各大單車徑、熱門郊遊地點

非常簡單,就係放假踩單車出去玩的車友!小編相信,大家都係呢類車友,所以先會上來睇我哋的文章,又或者路線介紹啦!

 

2. The Journeyman - 「 Pro 」 友!
香港:好多地方都見到呀!青山公路、赤柱石澳、單車徑、西貢......

不用多說吧!紐約同香港的 「Pro」 友一樣,全副 「武裝」,一 set 高級單車衫褲頭盔,一部價值起碼幾萬元的超靚 Road Bike,一個成功人仕,一到假日時分就會晌自己已經 set 好的路線,例如翔東路、青山公路等不斷練習,創造自己最佳時間、最高平均速度之餘,一有比賽就會毫不猶豫即刻參賽!對於推動單車運動,他們的投入程度一定攞滿分!

 

3. The Commuter - 以單車作代步的朋友
香港:其實唔多......不過踩摺車的通常會晌單車徑出沒!

Kurt 指,這類車友因為對紐約鐵路系統徹底失望 ( 喂!咁似我哋港鐵嘅?),所以就索性辛苦少少,買架時下最靚的摺車,著住西裝成身汗咁踩返工。但香港可能真係太熱,要熱辣辣著住西裝踩車返工真係唔係個個人做到,加上我哋的港鐵綜合而言又真係比紐約的可靠,所以踩車去商業區返工的人,以小編所見,都仲係少之又少。所以佢哋放假先會 「蒲頭」,晌各大單車徑出現!

 

4. The Manhattan Girl - 單車美女!
香港:我都想知邊度會見到!

據 Kurt 的觀察所得,紐約美女們都會於 Soho 區踩單車代步,講明美女,梗係吸引到眾人目光啦!但佢哋會去邊度,會踩單車去做乜呢,其實係一個謎......而在香港,究竟有沒有美女會在 Soho 區,甚至於市區以單車代步?小編都覺得都係一個謎......

 

5. The Hipster - 潮童?!
香港:單車徑總會搵到幾個......

紐約踩單車的 「潮童」 當然要 Keep 住瀟灑樣,所以一定唔會戴頭盔踩單車,而且一路講住電話,一路叼住支煙咁踩啦!( 15km.hk 絕不鼓勵大家吸煙!) 而香港的 「潮童」,一早就去咗 Shopping,好少會踩單車啦!但係有時晌單車徑都會見到佢哋嘅踪影架!

 

6. The Fixie Kid - Fixed Gear 朋友
香港:單車徑!

據 Kurt 指,NYC Fixed Gear 朋友好易認:因為佢哋通常都會踩顏色鮮艷嘅 Fixie,單車無 Brake 同埋 「摩打腳」 咁踩單車!佢哋的簡約生活態度亦帶出另一種潮流。只係有啲朋友見到呢類單車,硬係覺得好危險.....而香港的 Fixed Gear 朋友其實都與紐約近似,佢哋亦都有復古 Feel 的 Fixie 同 Colourful 可愛系 Fixie,小編亦十分欣賞佢哋的愛車呢!先前我們 join 過台灣的 Fixed Style 夜行,大家有興趣都可以入去睇睇呢!

 

7. BMX-er,玩 BMX 的型男
香港出沒地點:各大屋邨、公園 ( 極少數會晌政府 BMX 場出現... )

玩得 BMX,當然鍾意玩花式啦!根據 Kurt 的講法,美國 BMX 朋友就鍾意晌各大廣場等練花式啦,一齊吹水啦,飲嘢啦,玩電話啦......等等。香港?都有,小編見到的多數會晌屋邨空地呀、公園呀,甚至有時會晌尖沙咀海旁出現添!BMX 場?葵涌呀,蒲崗村道公園都有呀!但聽講想入去玩就要考試攞牌,但係個考試又唔知點考,又唔知幾時有得考,加埋有些 BMX 場設計有問題,玩都玩得唔安全,所以佢哋邊會晌 BMX 場入面玩吖.....

租單車的:

1. The Tourist - 租車遊客
香港:梗係單車徑啦!

Kurt 對於紐約的單車遊客,即係我哋成日掛晌口邊的 「Jojo」,都有一定見解:佢哋踩租車可能踩單車經驗唔多,加上體力有時未必足夠應付某啲路段,所以會突然停晌路中心影相、等人、抖......香港的情況其實好類似!証明 「Jojo」 其實好國際化!當然,小編都好想見到香港的 「Jojo」 比其他地區有突破,就係單車安全意識比其他人好啦!

 

2. The Park Slope Dad - 廿四孝老豆
香港:大尾篤 / 沙田單車徑

晌紐約的公園,好多時會見到充滿父愛的爸爸踩住單車,拖住後面坐晌拖架的小朋友兜圈,有陣時仲要辛苦上斜添!做爸爸真係唔易!而香港的 「廿四孝老豆」 就唔係踩拖車,而係踩四人大單車,晌大尾篤 / 水壩 / 沙田單車徑同媽媽同囝囝踩,自己出力三人享受!不過奉勸大家,踩呢類車要小心,唔好突然晌單車徑中心停低或者調頭,因為你咃太大部,後面單車好易會炒落你地度!同埋上斜最好落車推,因為你唔夠力踩上斜而溜後的話,後面跟你尾的單車就會即時變咗保齡球樽......

 

3. The Citibike - 使用 Bike Sharing 的朋友
香港出現地點:沒有!因為香港都無 Bike Sharing!

Kurt 形容,這類晌紐約踩 Citibank 的 Bike Sharing 單車 ( 即台灣的 YouBike!) 嘅人有很多種類,包括老人家、於曼哈頓返工的白領、遊客、情侶.....但亦有一個問題,就是佢哋多數 「踩得慢,無速度,唔夠快」 之外,亦因為踩路面經驗不多,所以成為馬路上的 「危險份子」,而 Bike Sharing 首 30 分鐘免費呢點原來又會影響到當地的單車舖及租賃單車的生意。香港,要有 Bike Sharing 之餘,可能都要考慮一下會否影響到香港單車市場呢!

開工要踩單車的:

1. The Delivery Guy - 送外賣的
香港:市區的大街小巷

不難想像吧!紐約同香港都一樣,送外賣的人都會踩單車送外賣,而且紐約同香港的情況都好似:佢哋都係唔會理交通規則,逆線踩單車、上行人路啦 ( 小編覺得佢哋如果會禮讓行人的話,係無問題架!),總之唔好阻到佢哋送外賣就得喇!

 

2. The Messenger - 踩單車速遞員
香港:送貨唔使用單車嘅,所以無!

Kurt 形容,速遞員們都勁趕時間,阻住佢哋一秒你都唔會好受,所以佢哋一定唔會理交通規則,而且晌繁忙的路段左穿右插,好似逆流而上的魚咁。香港的速遞員就比較 「幸福」,因為佢哋會揸車或者坐地鐵,都唔會踩單車,所以唔會出現。其實之前有一套戲講呢類 "The Messenger",戲名叫《Premium Rush》,中文名係《超急快遞》,我們之前都有介紹過架!

 

睇完咁多種 「紐約單車友」,其實小編最後都係覺得,香港的車友同其他地方的車友,其實都幾似呢!大家又點睇?

資料來源:Kurt McRobert

 




Share
分享至 facebook

讀者投稿

誠意邀請各位以文字、相片甚至影片,跟大家分享有關單車的事!
題材不限,隨便發揮,內容如路線靚相、經驗之談、遊記趣聞、買車改車等亦可。
內容版權歸作者所有,亦歡迎留下大名 / 筆名,以供萬民歌頌。XDD

投稿方法:請把以下檔案電郵至 submit@15km.hk:
- 內文 (Word / 純文字)
- 圖片 (JPG, 600px 或以上更好)
- 影片 (eg: Youtube link)
- 閣下姓名及聯絡方法

註:15km.hk 保留最終刊登、修改權利;投稿文章皆為作者本人立場。


相關文章
Polaroid Cube 玩味單車 Action Cam
Polaroid Cube 玩味單車 Action Cam
給未買單車的人:10 件你不知道的事
給未買單車的人:10 件你不知道的事
享受單車的那陣風
享受單車的那陣風
外國人是怎樣看香港單車文化
外國人是怎樣看香港單車文化
全球 Bike Friendly 指數 歐洲才是單車天堂
全球 Bike Friendly 指數 歐洲才是單車天堂