精選文章所有 內容 - 共有 49 項相關內容
香港 Bike Sharing 曙光?西九海濱長廊自助租單車實況!

大家去過外國旅行,尤其是台北,都可能會羨慕他方有自助租單車計劃。香港都好快會有!

新界單車路線推介:天水圍至白泥 踩單車睇日落

香港有很多睇日落的好地方,但是要數最出名的,就非白泥莫屬。去白泥除了搭小巴 / 揸車之外,踩單車都去到呀!

新界單車路線推介:元朗至天水圍,濕地公園門口一遊

上星期為大家介紹過南生圍的單車路線,你可能覺得齋踩南生圍唔夠盡興。咁有無多啲呀?有!由元朗踩去天水圍濕地公園啦!

新界單車路線推介:元朗南生圍,在香港的後花園踩單車!

南生圍一向被港人視為 「香港的後花園」,大片草地,加上景色優美,不單是個郊遊的好地方,亦是大家可以踩單車去的一個好地方!

新界單車路線推介:上水豆腐花放題!

超級單車徑未完成,你可能覺得新界北區沒有什麼好地方踩。當然唔係!上水有一條又易踩,又有豆腐花任食的踩車好地方!

大嶼山單車路線推介:迪士尼迪欣湖、翔東路及機場跑道尾

有讀者可能會覺得,淨係講東涌至欣澳,未夠盡興。好!今篇,我們會一次過介紹迪士尼、迪欣湖、翔東路及機場跑道尾!

大嶼山單車路線推介:東涌至欣澳 下篇

上回提到,由東涌到白芒的單車路線。今次,會繼續為大家介紹,由白芒至欣澳該怎樣走!

大嶼山單車路線推介:東涌至欣澳 上篇

東涌,是一個十分適合踩單車的地方,不論是慢踩睇風景,還是想挑戰速度,這裡都能夠滿足你!就等我們介紹東涌踩車的好地方!

一小時輕鬆學懂踩單車

我們一直提倡享受踩單車的樂趣,其實有一個先決條件,這個條件非常重要,沒有這個條件的話,根本談不上其他事。那就是...

長洲單車路線美食之旅第二擊

踩踩下單車想搵好野食,但又唔想坐低食耽誤行程?「掃街」 美食幫到你!長洲美食當中,以街邊小吃最為著名!15km.hk 將會為大家介紹長洲不同的掃街小食!

1 2 3 4 5