單車蒲點所有 內容 - 共有 19 項相關內容
齊齊「踩」亮 IFC 燈飾

又到聖誕,又到聖誕... 聖誕睇燈飾可能已是不少人每年一度的「例牌」節目,不過如果告訴你,燈飾要靠踩單車才會亮起的話,大家又會否覺得更有新意呢?

新界單車路線推介:上水豆腐花放題!

超級單車徑未完成,你可能覺得新界北區沒有什麼好地方踩。當然唔係!上水有一條又易踩,又有豆腐花任食的踩車好地方!

單車公園遊 慈雲山蒲崗村道單車公園 香港第一高架單車徑

位於慈雲山的蒲崗村道單車公園,是香港第一條高架單車徑,亦是市區其中一個不錯的踩單車埸地。可惜,其使用率一直都偏低...

單車公園遊 到慈雲山蒲崗村道單車公園的方法

要到慈雲山這個蒲崗村道單車公園,其實唔難,大家睇睇以下內容,就會知道怎樣去!

長洲單車路線美食之旅第二擊

踩踩下單車想搵好野食,但又唔想坐低食耽誤行程?「掃街」 美食幫到你!長洲美食當中,以街邊小吃最為著名!15km.hk 將會為大家介紹長洲不同的掃街小食!

長洲單車路線美食之旅第一擊

先前 15km.hk 已經介紹了長洲的踩單車路線。當然,只踩單車並不足夠的,有埋美食就 Perfect 喇!所以,我地將會介紹一下長洲單車沿線的美食!

公共交通攜帶單車指引 – 海空篇

先前 15km.hk 已經為大家介紹過帶單車上陸上公共交通工具的做法。今次,到海上及空中篇!

帶單車上車吧!公共交通攜帶單車指引 – 陸上篇

話說,小編從小到大都在油尖旺區生活,是名符其實的「MK仔」,但,「MK仔」卻從小就喜歡踩單車周圍去...

1 2